Adózás, könyvelés

Cikk

Mennyi megtakarítása van a magyar háztartásoknak?

Enyhült a pesszimizmus a megtakarítási várakozások terén – adta hírül a GfK Custom Research Worldwide és a Wall Street Journal Befektetési Barométer című tanulmányában, amely 11 ország 11 ezer lakosának részvételével készült. A felmérésből kiderült, hogy a válság ellenére a magánszemélyek továbbra is a bankbetétes megoldásokat részesítik előnyben.

kkv, válság, megtakarítás, GfK Custom Research Worldwide -

A GfK Hungária igazgatója hozzátette, tízből három európainak nincsen megtakarítása – a nyugat-európaiak 27, a közép-európaiak 74 százaléka nem rendelkezik pénzügyi tartalékokkal. Van hova fejlődnie hazánknak is, a régióban ugyanis a felmérés szerint Lengyelország mellett Magyarországon a legaggasztóbb a helyzet. 

Európában a megtakarításokkal rendelkező magánszemélyek többsége bankbetétben tartja a pénzét, előkelő helyen szerepelnek azonban az életbiztosítások is. Részvényekben, illetve részvényalapú befektetési alapokban a megkérdezettek 29 százaléka, nyugdíjalapokban az egynegyede, kötvényekben pedig a 12 százaléka tartja megtakarításait.

kkv, válság, megtakarítás, GfK Custom Research Worldwide -

A felmérésben részt vett magyarok 62 százaléka főleg bankbetétekben, 25 százaléka életbiztosításokban, 12 százaléka pedig nyugdíjalapokban tartja a megtakarításait. Érdekesség, hogy részvénybe és/vagy részvényalapokba mindössze 10 százalék fektet.
A háztartások vagyoni helyzetére vonatkozó vizsgálatból kiderült, hogy a megkérdezettek 49 százalékának – az ingatlantulajdonokat nem számítva – kevesebb, mint 25 ezer eurós vagyona van; 9 százalék 25 és 50 ezer euró közötti, 4 százalék pedig 50 ezer eurónál is nagyobb vagyonnal rendelkezik.

Kevesebb megtakarítása van a közép-európai régió lakosainak, ahol a háztartások 27 százaléka rendelkezik 5 000 euró alatti vagyonnal. A magyar válaszadók 7 százaléka 5 és 15 ezer, 1 százaléka pedig 15 és 25 ezer euró között összegről nyilatkozott. Szintén 1 százalék nyilatkozott ennél magasabb összegű magánvagyonról.

Kapcsolódó cikkek
Kérdezze szakértőnket
TEL: 06 40 54 00 54 Hívjon minket!
Kérdezze szakértőnket!
Szakértőnk
A Citibank és a haszonkulcs.hu szakértői örömmel válaszolnak kérdéseire.

Az oldalon megjelent cikkekkel vagy termékekkel kapcsolatos kérdésekre szakértőink az Ön által megadott elérési címeken válaszolnak, és amennyiben Ön hozzájárul kérdése és ráadott válasz is publikálásra kerül a weboldalon.

Kérdezek!

Hozzászólások

Hozzászólások
Hozzászólok
okoskodo | 2010. 07. 17. 10:57

Sajnos elég szomorú a helyzet kis hazánkban. A társasházban ahol élek egyre többen nem tudják fizetni a rezsijüket. Pár családnál már kikapcsolták a gázt, villanyt. Nem is tudom mi lesz velük télen, ha kemény hideg jön. Nem csodálkozom ha a fiatalok nem vállalnak gyereket. Mire, a habokra? Addig amíg egyesek milliókat keresnek havonta, addig nagyon sok család 100-130 ezer forintból vegetál. Örülök, hogy Orbán 2 millióig maximalizálja a fizetéseket, de szerintem még ez is sok mert 20-szorosa annak, amit a nagy átlag keres. A kétkezi munkás nincs megfizetve!! Sajnos sok megélhetési politikust és sok nem termelő munkát végzőket tartanak el. Na de meddig lehet még ezt tűrni? A rendszerváltás óta csak húzzuk a nadrágszíjat, azért, hogy mások akik életükben nem dolgoztak milliókat tegyenek zsebre a kisember kárára.

kukac | 2010. 07. 15. 14:30

Diplomás emberek vagyunk.Középkorúak.Kettönk fizetése 228.000 ft, van egy hét éves kislányunk. Az összes adóságun(lakás, személyi hitel, rezsi) 220.000. Ami marad, probáljuk beosztani. Szép kilátás.

didaktika demagógszkaja | 2010. 07. 15. 10:52

Az Istenért, olvassuk már végig ezt a verset úgy, hogy közben nem arra gondolunk, hogy mi volt akkor, amikor még a nagyanyám se élt,nem arra gondolunk, hogy az iskolában (többek között) ezzel a verssel indokolták meg az akkor öröknek hitt fennálló forradalmi munkás-paraszt-szocializmus létjogosultságát,
hanem
KÉREM SZÉPEN GONDOLJUNK ARRA, HOGY VAN-E KÜLÖNBSÉG (ha igen, akkor mi?) a József Attila korabeli élet és a mai között? Mennyi változott? Van-e felelősségünk abban, hogy 78 év után még mindig majdnem ugyanazok a gondok nyomasztják a lakosságot?!?! Van-e okunk, jogunk, lehetőségünk másra mutogatni, vagy mondhatjuk-e: kedves szüleink, nagyszüleink, ezt elk...tátok!!! Lehet hogy egy közelmúltbeli politikusunk örökérvényű igazságot ejtett ki a száján?!?!

értelmetlenségi | 2010. 07. 15. 08:39

Tetszettünk volna forradalmat csinálni. De nem ám afféle szavazófülkéset, hanem komolyat, véreset - húsz évvel ezelőtt...

didaktika demagógszkaja | 2010. 07. 14. 16:12

- József Attila -
MONDD, MIT ÉRLEL...

Mondd, mit érlel annak a sorsa,
akinek nem jut kapanyél;
kinek bajszán nem billeg morzsa,
ki setét gondok közt henyél;
ültetne krumplit harmadába
s nincs szabad föld egy kapa se,
s csomókban hull a hajaszála
s nem veszi észre maga se?
Mondd, mit érlel annak a sorsa,
akinek öt holdja terem;
lompos tyúkja kárál a torsra
s gondjai fészke a verem;
s igája nem zörög, sem ökre
nem bőg elnyújtva - nincs neki -
s mélyéről párolog a bögre,
ha kis családját eteti?

Mondd, mit érlel annak a sorsa,
ki maga él, maga keres;
levesének nincs sava-borsa,
hitelt nem ád a fűszeres;
egy tört széke van, hogy begyújtson,
repedt kályháján macska ül,
ritmust lóbál az ajtókulcson,
néz, néz, s lefekszik egyedül?

Mondd, mit érlel annak a sorsa,
ki családjáért dolgozik;
veszekszenek, kié a torzsa,
és csak a nagy lány néz mozit;
a nő mindíg mos - lucsok holtja -
szájíze mint a főzelék
s a szigor a lámpát ha eloltja,
csend fülel, motoz a setét?

Mondd, mit érlel annak a sorsa,
ki a gyár körül őgyeleg;
helyén a kapszlit nő kapdossa
s elfakult fejű kisgyerek;
s a palánkon hiába néz át,
hiába cipel kosarat,
szatyrot, - ha elalszik, fölrázzák
s lebukik, hogyha fosztogat?

Mondd, mit érlel annak a sorsa,
ki sót mér, krumplit, kenyeret,
hozomra, újságpapirosba
s nem söpri le a mérleget;
s ritkás fény közt morogva rámol
- az adó hosszú, nagy a bér -
s mi haszna sincs, hiába számol
többet a petróleumért?

S mondd, mit érlel annak a sorsa,
ki költő s fél és így dalol;
felesége a padlót mossa
s ő másolás után lohol;
neve, ha van, csak áruvédjegy,
mint akármely mosóporé,
s élete, ha van élte még egy,
a proletár utókoré?!

1932. január

hengeresjozsi | 2010. 07. 14. 10:37

na vajon mennyiböl az éhenhaláshoz sokbol a megélhetéshez viszot már éppen-éppen.

Ági66 | 2010. 07. 14. 07:56

igaza van az előttem szólónak, ilyen birka nép megérdemli, hogy éhen haljon! Amíg nem fog össze az ország, addig sose lesz jobb!! Talán ha 5 millió földönfutó országa leszünk, akkor majd fellázadunk, és végre kifüstöljük ezt a sok semmirevalót a kormányból, mert aki ott van, mind csak a saját zsebét tömi a szegények kárára!!! Párttól és felekezettől függetlenül!!

nick név | 2010. 07. 14. 00:01

Mindenkinek nagyon nehéz ebben az országban.Sírni azt tud mindenki.
De van egy rossz hírem egyik milliárdos sem fogja szétosztani a vagyonát.Egyetlen gyártulajdonos sem fogja megemelni a béreket ha nem muszáj neki.
Ezeket a dolgokat ki kell harcolni.Az elmúlt 20 évben egy generáció sem csapot az asztalra most meg így vagyunk.Remélem emelik a gázt és a kenyér árát addig amig tényleg nem tudják az emberek kifizetni. Akkor majd talán hajlandóak lesznek végre az emberek megmozdulni és tenni valamit.
Vagy simán éhendöglünk.ÉLJEN A GÁZÁREMELÉS!!!!

Mama | 2010. 07. 13. 23:12

itt halnod kelle nem élned!!!!!!!!!!!!!!

nyugdijjas 44 ev utan | 2010. 07. 13. 23:12

A fiatalok akik ereztek hogy itt mar nem lessz kanoan itt hagytak az orszagot, vagy meg mindig menekulnek innen el. Akkor mire szzamitanak, azok a hires parlamenti kepviselok,akik az allam penzen egyetemeket,vegeztek vagy az apucijuknak banyakat szereztek,hogy latva a szulok nyomorat majd robotolnak ezeknek,a hazug embereknek.Regen buntettek, ha nem volt munkahely, most azert buntetnek, hogy elni szeretnel, csak anyibol ami a rezsire es a felvett hitelekre eleg. Kigondolna mar nyaralasra mint az atkosba, vagy szinhazba talan egy pezsgos vacsorara, egy etterembe
10 evben legalabb egyszer.De nekunk meg van mire emlekezni.Ez a megtakaritasunk amit elviszunk a fold ala is,mivel hatrahagyni nincs mit csak a merhetetlen adossagunk.

didaktika demagógszkaja | 2010. 07. 13. 21:26

Egykor a bal oldal a szegények, kisemmizettek, kizsákmányoltak pártja volt. A melósok (és munkanélküliek, cselédek, ex-bakák csináltak egy-két forradalmat, majd egyszercsak államszocializmusként berendezkedtek úgy 40 évre. Aztán (egy két testvérgyilkosságot, vérbefojtást, miegyebet követően lett a szép, langyos létező (?) szocializmus. Az sem volt jó, majd jött a reményekkel teli rendszer(módszer?) változtatás. Most megint nem jó.
Egy demagóg kérdés: csináljunk forradalmat a szegények és kisemmizettek, kizsákmányoltak érdekében? Node mi lesz aztán? Nem inkább ott a probléma, hogy ez a Kárpát medence (egy-két rövid jó és/vagy elfogadható periódustól eltekintve) mégsem terem oly kiváló koponyákat? És most bocsánatot kérek a tudósoktól, művészektől, sportolóktól...
Áldjon vagy verjen sors keze, itt élned-halnod kell!?!?!?!

Mama | 2010. 07. 13. 21:06

Férjem egyházi dolgozó Én rokkant nyugdijas lennék ha Gyurcsány nem vette volna el a nyugdijam 93000ft-ból élünk ketten ennek felét elviszi arezsi meg nekem az egézség biztositásom,még jó hogy agyerekek felnőttek 5 családom van---az unokákra már nem igazán jút semmi---ha igen akkor azt szószerint koplalásal érjük el--hol van itt az igazság?---szerintem 100 évre kelllene a nyugdijat felvinni akkor biztos nem kellene az Állam bácsinak fizetni csak beszedni kellene-Útálom az egész rendszert

fanyűvő | 2010. 07. 13. 21:02

Gazdagabb? na ne röhögtess...Én egy egyedülálló anyuka vagyok két gyerekkel és egy mamával összes készpénzünk csak arra volt elég,hogy kifizessük a lakás rezsit és éppen kitartsunk hónap végéig.Ismétlem elég VOLT tavaly!Sajnos borsodban az idén még nehezebb lett a helyzet,most annyira elég a pénzecskénk ,hogy negyed magammal éppen hogy enni tudunk aztán a lakás rezsit már hőt hónapja nem tudjuk rendezni.Erre még megtetőzték azzal a gondunkat ,hogy panelprogramosok lettünk vagyis minden hónapban még fizetnünk kellene részletet vagy fizessük ki egybe a 700 ezret.HAHA most kellene nevetnem.Nem tudom kifizetni a rezsit ezt majd fogom tudni? nagyon kétségbe vagyok esve.Eladnám a lakásomat de nem kell senkinek mert nincs pénzük az embereknek .Amennyit adnának érte másikat nem tudnék venni.Milyen jó,hogy akik a parlamentbe vannak azoknak nincs ilyen gondjuk.Azt hiszem mások is hasonló cipőben járnak.Mindenkinek MUNKÁT KENYERET!De nem éhbérért könyörgünk.

nick | 2010. 07. 13. 20:53

Mi az apám faszából legyen megtakarításom? Egy gyárban hajtják ki belőlem a szart nap mint nap, egy fizetésnek nevezett alamizsnáért!

robox | 2010. 07. 13. 20:59

komolyan mondom aki ezt irta egyáltalán elgondolkodot azon mit is ir valojába? Magyarország 80% minimár béren él és ezt mindenki tudja a fizetésekböl!

nick név | 2010. 07. 13. 20:48

NAGYON SZÉPEK EZEK A STATISZTIKÁK,CSAK SAJNOS A MI KÖLTSÉGÜNKÖN AZ EMBEREK TOVÁBBI HÜLYÍTÉSÉT SZOLGÁLJÁK!50 ÉVESEN QDA JUTOTTAM,HQGY SZÉGYELLENEM KELL MAGYARSÁGOMAT,SZÉGYELLEM HOGY ILYEN VEZETÖINK VANNAK.
,PÁRTÁLLÁSTŐL FÜGGETLENÜL

böbe | 2010. 07. 13. 22:46

átmentem remetében,58 ,65évesek,43éve házasságban élünk.Életünket kemény munkában,tanulással töltöttük,neveltünk 2 gyermeket,tisztességre becsületre . Hol is tartunk most?
Mindketten rokkantak vagyunk,a gyermekeink éjjel-nappal dolgoznak a megélhetésükért.A véleményünk:rabszolgák voltunk,és vagyunk a saját szülőföldünkön,mi ugy gondoljuk,hogy rajtunk kivűl a családok nagyobb része ebben az országban igy élte a sorsát.És itt ebben az országban politikai elitről,és állami méltóságokról beszélnek,illetve titulálják magukat

balabe | 2010. 07. 13. 20:12

Amit írnak, az végül is igaz. Magyarországon az emberek 49%-ának nincs 7 mill. forint megtakarítása. Ez így azért nem hallatszik kifelé annyira rosszul, mint ha azt írta volna, hogy a népességünk fele nincstelen. Olvasom "lentebb", hogy politikusaink nem tudják, hogyan él napról napra az ország fele. Tudják. De nem érdekli őket, kivétel választások idején szólítják meg ezt a réteget ígérgetéssel, fűvel, fával, kolbász-kerítéssel.
Nem lehetne pártok, politika nélkül, csak gazdasági szakemberek vezetésével élni? Egy ország, egy cél, meg ilyenek? Naív volnék..? :-)

Enterego | 2010. 07. 13. 22:46

Itt a megtestesült "magyar csoda". Rengeteg éhhalál szélén tántorgó reménytelen és dühös ember, aki internetezik, és tudja a tutit, vesszen mindenki, aki gazdag(abb). Azt viszont, hogy ez a felmérés 11 országról szól, nem Magyarországról, észre sem veszik... Mindenkinek van viszont ötlete arra, hogy a másik mit csináljon, hova menjen. Rossz hírem van. Ebből nem lesz több pénz, több kaja. Ahol több van, ott sem ezzel a mentalitással "csinálják". Ahhoz, hogy - egy részét - (újra) el lehessen osztani, ahhoz először meg kell termelni. No és sehol sem a politikusok termelik. Ők csak elosztják az adókból beszedett pénzeket. Aki tehát a politikusoktól vár megoldást a saját gondjaira "mind csalódik végül"...

Berényi Miklós | 2010. 07. 13. 19:33

Aktuális kormányzó pártoktól függetlenül Magyarországon mindig is feudális hűbéres rendszer volt, van és lesz... Az új arisztokraták nem hintón járnak, hanem "tankkal", a parasztnak pedig csak a lottó marad, ha becsületes.

galjozsef | 2010. 07. 13. 18:14

a politika nem más mint ahazugság tudománya a tisztelt politikai elit is belekóstolhatna az egyszerü emberek sorsába és akkor talán nem igérgetnének mindent élnének meg ők is min-bérből másképp állna szájuk.

Dajak Fejvadász | 2010. 07. 13. 18:09

Én jól keresek. Nettó 120 ezer. Csak a bökkenő, hogy négyen próbálunk megélni belőle. Ha segítséget kérek, körbe röhögnek, hogy ilyen jó fizetéssel mit akarok. Szóval, dolgozom. 27 éve. Viszont villanyunk már fél éve nincs. Nem tudom fizetni. Voltunk olyan bolondok a nejemmel, hogy még két gyereket vállaltunk, pedig már kettőt felneveltünk. Igaza van annak, aki azt mondja, nem kellett volna. De akkor meg ne sírjanak, hogy nincs gyerekvállalási kedv.

papó48 | 2010. 07. 13. 16:31

Igazán örülök,hogy ennyi hozzászóló van ehhez a témához.Most olvastam,hogy örömmel közlik,hogy Orbán kapott egy pofont,mert nem engedik,hogy a vezetőbeosztásúak kétmillió alatt keressenek!!Kérdem én kedves olvasóktól,milyen országban élünk?Egyes emberek nem kereshetnek kétmillió alatt mikor a nagy közösség épp,hogy vegetál,VALAMIT TENNI KÉNE EZ ELLEN!!!!!!!!!!

mriacsi | 2010. 07. 13. 16:15

Nem kell felura,tanyára menni,a vezetőknek először beosztott alkalmazottként kellene dolgozni mindenféle plusz juttatás költségtérítés nélkül, bérelt lakásban lakva és rájönnének a megtakarítás lehetőségeire, ugyanis ez igen nehéz lenne ilyen körülmények közt. A megtakarítás
ebben az esetben nem tenne ki még 2 %-ot sem.

kotkoda | 2010. 07. 13. 16:11

Nincstelen nyugdíjas:59 éves egyedülálló ki garzon lakásom van 34 ledolgozott év után kapom a nyugdíjamat,4 évem hiányzott de el kellett menni nyugdíjba mert nem kell a korosztályom,sőt le vagyunk írva !!három gyerekemet özvegyen fel neveltem,51.870 ft. a nyugdijam.én szégyelem kimondani.senkinek nincs annyi esze ott fent hogy ennyi év után legalább a minimál bér összegét kaphatná az a szerencsétlen ember,hogy ne keljen hajléktalanná válnia.Akik itt milliárdosok az országunk pénze azoknál van.Itt csak akkor jönne helyre a gazdaságunk ha államosítás történne,bár csak részben mert a pénzeik nem az országon belül van.hát szomorúan ennyit.

anonim | 2010. 07. 13. 16:10

Kedves Cikkíró!
Az előttem szólóknak tökéletesen igaza van. Mi a férjemmel két gyermeket nevelünk. És van egy jó kis törlesztőrészletünk a lakásunkra - mert máshogy nem lehet lakáshoz jutni - amit a bankok kényükre-kedvükre emelnek az egekig. Egy, bérből-fizetésből élő család képtelen megtakarítani egy forintot is, ha nem akar hó végén éhen halni. Miért nem kérdezik már meg végre a kisembereket, hogy hogyan képesek messze a létminimum alatt megélni? Senki nem él ilyen alacsony szinten a "nagy Európában" rajtunk kívül.

nyanyi | 2010. 07. 13. 16:01

Nagyon sok igazságot írtak meg az előttem szólók. Engem mostanában az sokkol, amikor azt mondják, hogy a magyarországi rezsiköltségek Európában talán a legmagasabbak, vagyis míg másutt 4-5 %, itt 12-15. Már csak azt nem értem az enyém miért 40 %?

ernyo | 2010. 07. 13. 15:43

Tinaninja | 2010. 07. 13. 15:34
Azért nem írták meg, hogy a magyar háztartások mennyiből élnek, mert olyan aprócska összegből, hogy szégyelték papírra vetni. Mert a 2 - 300 eurós fizetéssel nincs mit dicsekedni, és akkor nem beszéltünk azokról, akiknek egyáltalán nincs euróban mérhető jövedelme.

nick név | 2010. 07. 13. 15:39

Én sem értem milyen megtakarításról beszélnek!! Egyedül nevelem 11éves gyermekemet ,5éve dolgozom egy munkahelyen ahol még a banki levonások előtt 69EZERFORINT-OT KAPOK a SZÁMLÁMRA KÖSZÖNVE A SZUPERBRUTTÓSÍTÁSNAK ,bár addig sem volt több sokkal,de mínusz 5000forint az biztos ehhez kapok 13.700 forint családit ez-az összeg összeadva teljes biztos az éhenhaláshoz,miután kifizetek mindent semmi nem marad!Tehát miről beszélünk!!Éhezünk hogy legyen villany éhezünk hogy legyen gáz.Borzalom és tiszta szégyen ami itt Magyarországon megy,de a tisztelt urak ezt nemtudják!!!

ernyo | 2010. 07. 13. 15:38

Amit Magyarországon minimálbérnek neveznek, az más nyugat európai
országban csak borravaló. 170 - 180 ezer forintos minimálbérek vannak, nem 72 ezer. Állandóan az uniót ugatják, de csak a megszorításokat veszik át. 100 év múlva sem érjük utól az ottani életszinvonalat. Persze ezt azért nem látják, mert nem akarják. Igaz az a mondás, remélem jól tudom: Varjú a varjúnak nem vájja ki a szemét. Szerintem nem jól rendeztük be az életünket. Túl sokat dolgozunk és nincs időnk pénzt keresni. Ez egy nagyon igaz mondás.

robidi | 2010. 07. 13. 15:36

Hülye duma...

mirror | 2010. 07. 13. 15:36

A GFK öreg igazgatója miért nem megy már el a fenébe nyugdíjasnak..Csak azt nem értem, hogy amikor vidéken beállok a parkolóba öreg csotrogány suzukimmal,jobbnál jobb kocsikkal virítanak oda az emberek vásásrolni.Egyik másik autó akkora,mint egy tank.Tudom,hogy nagyon sok szegény van, de ugyanakkor meg kurva sok ujgazdag. Hogy van ez?

Tinaninja | 2010. 07. 13. 15:34

Már csak egyet nem tudtam meg ebből a cikkből: Miből élnek valójában a magyar háztartások?????????

Kat | 2010. 07. 13. 15:32

Amig nyugaton minimum 10-szeres a fizetes minden szektorban, es az ärak alacsonyabbak, megegyszer irom, alacsonyabbak mint Magyarorszägon, addig ott lehet megtakaritani.
Megtakaritani csak a vanbol lehet.....
De ezt a Nagyfejesek ugysem ertik!!!!!!
Szomoru

ernyo | 2010. 07. 13. 15:33

Ezek a felmérések mind átverések. Miért van az, hogy az átlag polgár látja, hogy az emberek vegetálnak, egyik napról a másikra alig tudnak megélni. Az a szó, hogy megtakarítás ismeretlen fogalom, nincs miből. Nem a felső tíz, húsz ezer ember között kell a felmérést elvégezni, hanem vidéken, ahol éhező gyerekek vannak, kilátástalanság.

nick név | 2010. 07. 13. 15:20

Hát akkor én is bevallom,havi 50 ezer eurót tudok megtakarítani,itt Szabolcsban,a munkanélküli segélyből!Az itt a baj,hogy nem látják ebben az országban,hogy valójában mi is a helyzet!Nem látják,hogy gyerekek éheznek!Nem látják,hogy nem tudják fizetni a lakásrezsit az emberek,Nem tudnak nyaralni menni!Sőt,sokan még eleget enni sem,és jönnek itt az eurós megtakarítással??????Én 120 euróból élek!!!!!Na,ebből van az a sok megtakarításom!!!!A G.F.K.igazgatója,meg elmehet a jó édes anyjába, ha ilyen marhaságokat mond,hogy minden harmadik embernek van megtakarítása.

sanyi.BÁ... | 2010. 07. 13. 15:25

SZERINTEM A PARLAMENTBEN A MILIÁRDOSOKNAK HALVÁNY LILA DUNSZTJUK SINCS ,HOGY KINT A VALÓ VILÁGBAN .HOGY ((ÉLNEK HALNAK )) AZ EMBEREK A VÁLLALKOZÓKNAK SINCS HÓNAPOK ÓTA MUNKÁJUK ÉN IS KÖZTÜK VAGYOK ÚGY HOGY EZT ELSŐ KÉZBÖL TUDOM IGAZOLNI !!!! ITT SEMMI KILÁTÁS SINCS DE VIDÉKEN MÉG SANYRUBB A HELYZET !!!! ELŐBB UTÓBB TÉNYLEG NEM LESSZ CSAK 5 000 000 ... ÖT MILLIÓ A LAKOSSÁG MERT AKI NEM LESSZ ÖNGYILKOS AZ ÉHEN FOG HALNI VAGY MEG FOG FAGYNI A FŰTETELEN OTTHONÁBAN A KIKAPCSOL ÁRAMSZOLGÁLTATÁS MELLET A SÖTÉT LAKÁSBAN !!! EZ A KILÁTÁS VÁR RÁNK !!!

CséGyé | 2010. 07. 13. 17:28

A húsz évnyi demokratikus-kapitalizmus arra volt elegendő hogy tízezrek éheznek (gyerekek, felnőttek) egy csomó ember hajléktalan, munkanélküli. A megtermelt javak nagytöbbsédét meglehetős kisebbség évezi,és ők mondják a tutit.Akkor most ezért kellett a rendszerváltás?

jucus | 2010. 07. 13. 14:24

Kedves Ági66! Szerintem azért, mert a magyar emberek zöme vegetál egyik hónapról a másikra:( a pénz megtakarítás , ismeretlen fogalomként jelenik meg számunkra. De sajna lesz ez még rosszabb is:(

csóró magyar | 2010. 07. 13. 14:31

2 nyugdíjas vagyunk, városlakók, fejenként 72.500- forint (290 euró) az összes készpénzünknk 1 hónapra. megtakarításunk semmi sincs.
Ez "háztartás" ??? inkább kuporgatás hóról-hóra....
És akkor mi van még a legszegényebbekkel??
Honnan indult ez az ország, és hova süllyedt?? -elgondolkodtató!!!

Ági66 | 2010. 07. 13. 14:05

Na, itt megint a gazdagabbja vett részt! Mi lenne, ha az eldugott falvakból, tanyákról válogatnák össze a felmérés résztvevőit?? Máris nem lenne ilyen kedvező a kép!

Hogan | 2012. 03. 20. 07:39


Ulteriori villeggianti siti per il check-out di solito sono: Agra ft, Jahangir'sPalace, Moti Masjid, Akbar'smausoleum, Bazaar ragazza, Khas oltre a ShishMahal, Amar Singh Checkpoint, per esempio. Allthese meravigliose zone probabilmente guadagnare il centro per i turisti. I turisti che desiderano essere consapevoli di questo Indiathey primi sarà probabilmente fermarsi Jaipur Lilac questa posizione per aiutare esaminare questo ofhavelis bellezza superba, palazzi, fortezze, colline di sabbia schiacciati in pietra, per esempio. Questo siti visibili sul citythat cattura una visione persone per i turisti di solito sono compresi AmberFort oltre alla costruzione, Brow Goof Galta, Federal Oriente ed adulti, Hawa Mahal, Dera Amer Hippo Firefox,
http://www.hogansitoufficialei-i... Hogan

Hozzászólok
simple_captcha.jpg
(írja be a képen látható feliratot)